logo_anne-marie-wonen-2

If you’d like to try an alternative to classic porcelain, then Tonda is the perfect complement to your home.

Nieuwsbrief


    Volg ons

    Get inspired

    Schrijf je in voor onze nieuwsbrief voor nieuws over onze producten en aanbiedingen!


      ZOEKEN

      Image Alt

      Retourneren

      Hoe kan ik een retour aanmelden?
      Meld uw retour aan door ons te bellen of te mailen. U kunt een email sturen naar info@annemariewonen.nl onder vermelding van uw bestelnummer of u kunt bellen naar: 0548-361223. U ontvangt vervolgens per email de retourinformatie met bijbehorende instructies.



      Wat zijn de voorwaarden voor het retourneren?
      U heeft het recht om uw bestelling te annuleren voordat u deze heeft ontvangen. Als u uw bestelling heeft ontvangen, heeft u het recht om de artikelen binnen 7 dagen na ontvangst zonder reden te retourneren. De termijn van 7 dagen gaat in op het moment dat u de artikelen heeft ontvangen.
      Dit geldt niet voor artikelen die op maat zijn gemaakt. Dit zijn artikelen die tot stand zijn gekomen in overeenstemming met specifieke wensen van u als klant zijnde. Deze kunnen dus niet geannuleerd of geretourneerd worden.

      U dient rekening te houden met onderstaande voorwaarden:

      • De artikelen dienen in de originele staat en verpakking met alle geleverde toebehoren geretourneerd te worden.
      • Bedtextiel mag alleen geretourneerd worden mits het niet uit de verpakking is gehaald. U mag eventueel wel de stof voelen, hiervoor kunt u voorzichtig de verpakking openmaken.
      • Als u een artikel bij een afgiftepunt langsbrengt,  adviseren wij u om het bewijs van afgifte goed te bewaren.
      • Artikelen moeten met alle geleverde toebehoren en -indien redelijkerwijze mogelijk – in originele staat en verpakking geretourneerd worden. Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat, mogen wij kosten in rekening brengen.   
      • Artikelen die op maat zijn gemaakt, kunnen niet retour. Dit zijn artikelen die tot stand zijn gekomen in overeenstemming met specifieke wensen van u als klant zijnde. Denk hierbij aan artikelen die speciaal voor u zijn gemaakt.


      Kan ik een artikel omruilen?
      Omruilen is eventueel in overleg mogelijk.

      Op welke rekening wordt mijn betaling teruggestort?
      Het bedrag wordt teruggestort op de rekening waar het bedrag van is afgeschreven. Heeft u gekozen voor de betaalmethode ‘Afterpay? Wanneer u dan nog niet heeft betaald, wordt het bedrag gecrediteerd en ontvangt u per email een creditnota.

      Wat zijn de kosten voor het retourneren?
      Retourneren is niet gratis. De retourkosten zijn voor eigen rekening.

      Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat moet ik doen?
      Als u bij ontvangst constateert dat uw bestelling niet compleet is en/of de artikelen zijn beschadigd, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zullen dit zo spoedig mogelijk in behandeling nemen. Let op: uit voorzorg is het advies om de ontvangen artikelen gelijk na ontvangt na te kijken zodat bij schade of incompleetheid gelijk gehandeld kan worden.

      Kan ik het artikel zelf terugbrengen naar jullie?
      Dat is eventueel in overleg mogelijk. Hiervoor kunt u contact opnemen met ons via info@annemariewonen of 0548-361223
      Uiteraard dient u zich wel te houden aan de voorwaarden van het retourneren.  

      X