logo_anne-marie-wonen-2

If you’d like to try an alternative to classic porcelain, then Tonda is the perfect complement to your home.

Nieuwsbrief


    Volg ons

    Get inspired

    Schrijf je in voor onze nieuwsbrief voor nieuws over onze producten en aanbiedingen!


      ZOEKEN

      Image Alt

      Verzending & Bezorging

      Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

      De levertijd wordt per artikel weergegeven. U ontvangt vooraf een email omtrent de levering. Ook als u geen account heeft, ontvangt u bericht per email. 

      Hieronder vindt u een overzicht omtrent het bezorgen. Dit geldt alleen voor artikelen met de levertijd: vóór 17 uur besteld, morgen in huis en vóór 11 uur besteld, morgen in huis, mits we uw betaling tijdig binnen hebben.

      Bestelling geplaatst op:LeveringTijdstip
      Maandag tm vrijdag voor 5 uurdag ernavolgens track en trace 
      ZaterdagDinsdagvolgens track en trace 
      ZondagDinsdagvolgens track en trace

       *Artikelen met de levertijd: vóór 11 uur besteld, morgen in huis worden niet op zaterdag geleverd. Bijvoorbeeld op vrijdag besteld, wordt op dinsdag geleverd. 


      Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
      Zodra uw bestelling is verstuurd, ontvangt u per email de track&trace zodat u de zending kan volgen. 
      Grote of kwetsbare artikelen worden met Huisman transport vervoerd. Huisman transport zal u telefonisch of per email benaderen om in overleg met u de levering in te plannen.


      Mocht u de bestelling al hebben geplaatst, dan adviseren wij u om contact op te nemen met onze klantenservice om een geschikte bezorgdatum door te geven.

      Is bezorgen kosteloos?
      Onze voorkeur ligt bij fysiek winkelen, daarom kiezen wij ervoor de verzendkosten op 6,75€ te houden. Deze kosten zijn dus voor de koper zelf.

      Kan ik mijn bestelling bij jullie ophalen?
      Het is eventueel in overleg mogelijk om uw bestelling bij ons op te halen. Graag hiervoor contact opnemen met 0548-361223

      Leveren jullie ook in het buitenland?
      Wij leveren ook in België. Hiervoor rekenen wij extra verzendkosten. 

      Kan ik mijn bestelling op een ander adres ontvangen?
      Bij het bestellen kunt u zelf het afleveradres invullen.

      Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat moet ik doen?
      Als u bij ontvangst constateert dat uw bestelling niet compleet is of de artikelen zijn beschadigd, kunt u het beste gelijk contact opnemen met ons per mail of telefoon. Wij zullen dit zo spoedig mogelijk in behandeling nemen. Let op: uit voorzorg is het advies om de ontvangen artikelen gelijk bij ontvangst na te kijken zodat bij schade of incompleetheid gelijk gehandeld kan worden.

      X